محافظ نانو شیشه خودرو


 ( car class sealing ) محافظ نانو شیشه خودرو  به صورت لایه ای نامرئی بر روی سطح شیشه قرار گرفته وضوح بافت شیشه را نیز تغییر نمی دهد ،  با اعمال محصول نانو بر روی شیشه و آئینه خودرو،  سطح بسیار شفاف می گردد . علاوه بر این کاملا آب گریز شده و دیدی واضح را برای راننده ایجاد می کند و شیشه و آئینه ها را  نچسب می کند به همین دلیل گرد و خاک، چربی، روغن، قیر، حشرات مرده و شیره گیاهان بر روی شیشه انباشته نمی شوند و هنگام رانندگی، باران و برف را به صورت قطره درآورده ، قابلیت دید را به شکل چشمگیری بهبود می بخشد و در اغلب مواقع خودرو را از برف پاکن جلو  بی نیاز می کند.

     بروز تصادفات به علت عدم دید مناسب و کافی، به خصوص در شرایط جوی نا مساعد مانند باران و گرد و غبارمی باشد. لازم به ذکر است بهبود قابلیت دید راننده در جاده های خیس به معنی افزایش سرعت واکنش راننده در زمان وقوع یک حادثه غیر منتظره است، ( مطالعات علمی توسط شرکت نانو فیلم آمریکا ثابت کرده است که پوشش نانو باعث افزایش ۳۴ % دید هنگام رانندگی در شب می شود و یک ثانیه ترمز زدن را به جلو می اندازد ، برای سرعت ۹۹ کیلومتر بر ساعت این بدان معنی است که اتومبیل شما با فرض بهترین حالت مکانیکی ، ۲۷ متر زود تر می ایستد) از این رو بکارگیری این محصول به امنیت بیشتر سرنشینان خودرو خواهد انجامید.

 

مزایای استفاده :

• عدم نیاز به برف پاک کن در هنگام بارش برف و باران
• حذف کامل شوینده های شیمیایی و اسیدی
• شفافیت آئینه و شیشه ها با دید بسیارعالی در هنگام رانندگی و بارندگی
• تمیز کردن آسان در مقابل فضولات اسیدی پرندگان، حشرات شیره درختان و غیره

 کاربرد :

شیشه وآیینه انواع خودرو اعم از خودروهای سنگین و سبک

  ماندگاری محصول نانو :

حدود بیست هزار کیلومتر یا یک سال
برای ماندگاری اثر نانو پس از اجرا به هیچ عنوان از مواد شوینده برای شستشو استفاده نگردد . (شستشو فقط با آب خالی و دستمال)